
Veelgestelde vragen
TotalEnergies heeft besloten de Nederlandse markt te verlaten als leverancier van elektriciteit en gas aan zakelijke eindklanten. Hierom zullen diverse diensten gestaag worden afgebouwd. De customer portal “Mijn TotalEnergies” is daar een onderdeel van en is inmiddels niet meer in gebruik.
Het is belangrijk om spoedig actie te ondernemen om zo verzekerd te blijven van de levering van energie van een energieleverancier van uw keuze.
Om uw zoektocht te vergemakkelijken, hebben we een speciaal aanbod van Eneco geselecteerd dat, als klant van TotalEnergies Power & Gas Nederland B.V., vanaf nu geldig is.
Meer informatie over dit speciale aanbod van Eneco treft u hier aan.
Veelgestelde vragen:

Hoe regel ik mijn overstap?
Op deze pagina regelt u de annulering van uw contract en geven we een aantal handvatten voor uw overstap.

Waarom stopt TotalEnergies Power & Gas Nederland?
TotalEnergies heeft de beslissing om de Nederlandse markt als energieleverancier aan zakelijke eindklanten te verlaten niet lichtzinnig genomen ook omdat wij in 10 jaar tijd significant hebben geïnvesteerd in personeel, klantenwerving, IT, etc. Uit een strategische review is echter gebleken dat de ambities niet voldoende zijn gerealiseerd en dat de toekomstverwachting te weinig aanknopingspunten bood om de activiteiten te continueren.
Nadrukkelijk is deze beslissing alleen van toepassing op de entiteit TotalEnergies Power & Gas Nederland B.V. en niet op de andere entiteiten van TotalEnergies in Nederland.

Stopt TotalEnergies Power & Gas ook in andere landen?
TotalEnergies Power & Gas stopt alleen in Nederland. In andere landen zoals België breiden we dit bedrijfsonderdeel juist verder uit. We blijven dus actief met energieopwekking in de rest van Europa, en investeren ook daar in de energietransitie.