Baristas Aan Het Werk Cafe AS 211605790

Veelgestelde vragen

We helpen u graag zo snel mogelijk het antwoord op uw vraag te vinden. Daarom zetten we de meest gestelde vragen met bijbehorende antwoorden op een rijtje.

Kan ik mijn contract verlengen?

U kunt helaas geen nieuw contract met een vaste prijs bij ons afsluiten. U kunt wel boetevrij overstappen naar een andere energieleverancier. 

Overstappen

Hoe kan ik mijn contract annuleren?

U kunt uw annulering hier aan ons doorgeven.

Contract annuleren

Ik ben benaderd met onjuiste informatie, waar kan ik terecht?

Dat vinden wij vervelend. We willen graag dat u correcte informatie over ons krijgt. Bent u benaderd en twijfelt u over de juistheid van het bericht? Dan kunt u dit aan ons doorgeven.

Waar kan ik een klacht indienen?

Heeft u een klacht? Vul dan ons klachtenformulier in.
Klachtenformulier

Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven?

Wij leggen u graag uit waar, wanneer en op welke manier u uw meterstanden kunt doorgeven.
Meterstanden doorgeven

Kan ik een contactpersoon toevoegen?

U kunt een contactpersoon toevoegen door ons formulier in te vullen.
Contact toevoegen

Kan ik een kopie van mijn factuur ontvangen?

U kunt een kopie van uw factuur aanvragen door ons formulier in te vullen.
Kopie factuur opvragen

Storing

Geef een storing door.
Storing