
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag? Wellicht vindt u het antwoord bij onze veelgestelde vragen. Wij hebben de vragen die klanten het meest stellen op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op door te chatten, het contactformulier in te vullen of te bellen.
Ik heb een bevestigingsbrief ontvangen, maar ben mij niet bewust van een contract. Hoe kan dit?
TotalEnergies Power & Gas Nederland B.V. werkt met een aantal partners die contracten voor ons verkopen. Zij doen dit uit hun eigen naam en daardoor kan het voorkomen dat u niet weet dat u een contract met ons heeft afgesloten. Weet u niet met welke partner u een contract heeft afgesloten? Vul dan het contactformulier in. Wij helpen u graag verder.
Ik beschik over zonnepanelen. Hoe gaat de teruglevering in zijn werk?
Als u zonnepanelen gebruikt (teruglevering), dan ziet u dit terug als korting op uw jaarnota. Het tarief voor teruglevering is hetzelfde als voor uw verbruik. De uiteindelijke som op uw jaarnota is uw verbruik minus de teruglevering. De teruglevering komt niet terug in het voorschotbedrag.
Wilt u de teruglevering maandelijks in uw voorschot terug laten komen? Stuur dan uw verwachte teruglevering in kWh per jaar naar klantenservice@totalenergies.com. Op basis daarvan zullen wij uw voorschot herberekenen.
Wanneer krijg ik mijn jaarnota/eindnota?
Uw jaarnota ontvangt u binnen 8 weken na een vol jaar van levering. Eerst ontvangt u een verzoek om uw meterstanden door te geven. Op basis van deze gegevens maken wij uw jaarnota op. Gaat u verhuizen of stopt de energielevering? U ontvangt uw eindafrekening binnen 6 weken na uw verhuisdatum of na de einddatum van levering. Heeft u uw jaarnota/eindnota niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.