Veelgestelde vragen
We helpen u graag zo snel mogelijk het antwoord op uw vraag te vinden. Daarom zetten we de meest gestelde vragen met bijbehorende antwoorden op een rijtje.
Ik ben benaderd met onjuiste informatie, waar kan ik terecht?
Waar kan ik een klacht indienen?
Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven?
Kan ik een contactpersoon toevoegen?
Waar kan ik zien wanneer mijn contract afloopt?
Deze informatie vind u in uw contract en in de bevestigingsmail.
Mijn contract loopt binnenkort af, wat nu?
Zo lang uw contract nog loopt voorzien we u gewoon van energie. Het is helaas niet meer mogelijk om een nieuw contract met een vaste prijs af te sluiten. We kunnen u wel helpen met de overstap naar een andere energieleverancier. Daarvoor verwijzen we u door naar de pagina voor overstappen en annuleren. Daar vindt u ook tips om u vast te oriënteren op een overstap.
Moet ik op zoek naar een andere energieleverancier?
Ja, u kunt op elk moment kosteloos overstappen naar een van de andere energieleveranciers in Nederland. Op Gaslicht.com (of op andere vergelijkingswebsites) treft u een overzicht van alle Nederlandse energieleveranciers aan: https://www.gaslicht.com/energieleveranciers. U kunt ook gebruik maken van het speciale aanbod van Eneco dat voor u, als klant van TotalEnergies Power & Gas Nederland B.V., vanaf nu geldig is. Meer informatie over dit speciale aanbod van Eneco treft u hier aan.
Mijn contract loopt binnenkort af, wat nu?
Zo lang uw contract nog loopt voorzien we u gewoon van energie. Het is helaas niet meer mogelijk om een nieuw contract met een vaste prijs af te sluiten. We kunnen u wel helpen met de overstap naar een andere energieleverancier. Daarvoor verwijzen we u door naar de pagina voor overstappen en annuleren. Daar vindt u ook tips om u vast te oriënteren op een overstap.